Skolavslutningskvällen

Igår började vi "firandet" för sommarlov med sushi till middag. Gött! Sen drog vi vidare till några klippor och där tog det stopp. Som sagt blev det inte mycket, för alla stack hem vid elva snåret. Och jag sov hos Jacob. Här kommer bilderna:


Jag med Kajsa i telefonen (bara så ni vet..?). Linnea drog fram kameran och jag lyckades få till ett fejksmajl tillräckligt snabbt. Hahaha. Good job, Amanada.


Maaat! Vi var så galet hungriga. Jag och Linnea delade, förresten, tro inte att jag tryckte i mig femton bitar själv.. Knappt så man orkade sin halva av det där.


Sötare tjej än denna (Linnea) får man ju leta efter!


Caroline var lika taggad och på humör som alltid, haha, herreguuud.


Jesper_trö[email protected] ..?


Det lesbiska paret Caroline och Nikita..


Tycker det är så synd att fokus ligger på vattnet här.. Fan! Tilde är ju så klockren, haha.


Linnea med snyggbyxorna på.


Niki och Carro fixade en imponerande bra eld. Inte ofta det går så bra (tycker jag i alla fall, men det kanske det är..?)


Jag igen, haha.


Det är inte bara modemedvetna som tycker om Carros jacka.. HAHAHA, där fick jag till det vaaa? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0