PERFEKTA sommarlovs-dagen (fast det inte är sommarlov..)

Det här har ändå varit en perfekt sommardag. Vakna upp med pojkvännen och stack hemifrån på en gång, utan att sminka sig eller ens äta frukost. Satte sig på uteserveringen med finaste vännerna och käkade en räkmacka till frukost. Sen stack vi och badade och solade (har dock inte en enda bild från det), sen vidare för att chilla på gräsplan och spelade fotboll, lekte och solade lite till.. Ufff, den här dagen har varit så BRA. Fem av fem toasters (haha, fan vad typ.. 2008 (?) det var)

PS. Säg till om jag ska ta bort älsklingar små ;)


Perfekta frukosten!


Sötaste Caroline


Kajsa tar kort på sin macka till bloggen ;) Haha



Efter vi hade varit och badat, delade jag och Carro på en pommes till lunch. Återigen, perfeeekta sommargrejen juhä! Haha


Tumkrig!


Åh, haha, goaste flickorna! Tilde och Lallo


På dessa handdukar hängde vi mestadels av dagen. På bilden ser ni Caroline, Tilde, Sofias huvud och Kajsas rygg


Haha, Amandaaa! Varför flexar du foten?! Är du inte dansare, ska du inte veta att man ska pointa? Fan också..


Vi spelade lite fotboll, som sagt. Sofia, Jesper och Tilde.


Jag och Kajsa


Och jag låg i gräset och tittade igenom Tildes bilder från i fredags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0