Bakisbad, hahaha

När jag vaknade hemma och Jacob, ringde Niki mig och så bestämde vi oss för en liten bad-dag! Det var as mysigt, vi (jag, Caroline, Nikita och en stund Andy och Robin) låg där tre timmar nästan. Bara solade och frös, badade och frös, åt mat och.. okej, ska erkänna att jag minns inte om någon frös just då?


Såhär såg det ut när jag kom dit, en stund efter Niki och Carro. Vi låg och solade och bara snackade tjejskit. Mys!


Trött chey med rött ansikte (w00T?)


Känner på vattnet. På första bilden är det jag och Andy och sen har vi Carro och Niki.


Söt, blöta fötter som tillhör Lallo, haha.


KOMPISHOPP. Hahaha, me och my best friend. Guess who? It's Caroline. Höhö. Hon kritiserade mig förresten för att jag hoppade snett, måste därför säga att det är goare att landa då.


Den här är ändå lite go, typ sommar header.. Haha. Peace out yo.


Caroline som inte kan gå balansgång på vägen till mat-stället.


Lunch x2 (jag åt nämligen lunch till frukost, för jag var hemma typ klockan 2). Den var inte go, så ni vet.. Men åt den ändå :P


Hahahaha, världens sletnaste tjej på toaletten, OMG. Halvtorrt hår efter badet och solsting och grejer. Ser gött ut.


Skön lite flicka..


Innan vi skulle åka hem köpte jag och Carro varsin glass! :D Årets första kulglass för min del, faktiskt. Kändes så galet sommrigt.

Kommentarer
Postat av: ズ-ミ ボンミンジ - Jummi Von Minji

härliga bilder :)

2011-06-12 @ 01:17:24
URL: http://fukami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0