Midsommar 2011

Igår var jag hemma hos Martina runt åttasnåret för förkrök. Där kryllade det av boys och vi hade lite udda samtalsämnen. Någon timma senare stack vi till Filippa och den årliga midsommarfesten hennes familj har. Var där förra året också och det är gööödigt kul, haha. Det var alltså inte någon sill och små grodorna för mig, på det sättet har vår familj aldrig firat midsommar. Inte ens när jag var liten. Natten spenderade jag hos Jacob och till frukost åt vi sill och potatis-rester, dock gillar jag inte sill..

Och nu får ni leva med lite suddiga iPhone-bilder, för det är så dom roliga bilderna ska tas! Hehe.. Alla är inte mina, utan har "lånat" några från Facebook. Enjoy. Jag är förresten inte med på någon.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0