"Det är campinglivet"

Här är bilderna från vår tältning på Brännö! Jag hade så grymt kul igår, dock har inte denna dag varit lika lyckosam.. Men nu ska vi tänka positivt, för det är det som är campinglivet. Hahaha.


Här ser ni en fnittrande liten tjej vid namn Elin. Hon sitter med matkassar och packning och väntar på ett fordon som kallas spårvagn som skulle köra mig och henne till ett annat, lite större, fordon som kallas båt som skulle köra oss på vattnet (asså jag vet, helt otroligt!!!) till en liten ö som heter Brännö. Där skulle vi nämligen sova i tält när mörkret drog sig på.


På g to the tält-spot.


Vi hade en helt egen flaggstång! SCORE. STATUS. Känn på den ni.


Niki och Elin kämpade med att få upp tälten, jag kunde tyvärr inte hjälpa till för..


..jag hade fullt upp med en massa andra viktiga saker!


Färdigt! :D Haha. Dock "stoppade vi in" det lilla tältet i det stora senare så man varken kunde komma in eller ut..


Sen gick vi och plockade asgoa blåbär vilket gav många fina och sommriga bilder till mitt arkiv.


Middag och Nikis färgglada mobil där, längst fram. Hehe


Sötaste sötnosen Nikiii tog hand om grillen, haha ;)



EN DUBBEL SMORE! Japp, det är min uppfinning det. Fast jag ska ändra på den lite till, dock ska jag inte skriva ut mina planer här för fuck you om ni går och blir miljonärer på mina ideér liksom. Inte kul.


Caroline ville bada och tvingade med sig Elin ut för att titta på så lillen inte drunkna. Nä, jag skoja bara, där kanske jag förvred sanningen en aning..


Jag gav Nikita och Klara utnämningen "kvällens look-a-like". Passade det bra eller?


Solnedgången.

Kommentarer
Postat av: serraaa, hahah fyfan denna e braaaa

serra: Amanda ta bort alla bilder på mig då!!



amanda: men jag har ju inte lagt upp några på dig?



serra: EXAKT, och varför då då??



amanda: men serra, det är väl ganska självklart.. du blir aldrig bra på kort och förresten är inte det så konstigt för du är ful.

HA VAD SÄGER DU NU??



serra: .. bara lägg upp mitt fula tryne så blir jag nöjd ;)

2011-06-23 @ 17:38:21
Postat av: Marcusolivia

This is great please keep on the good and wonderful work.

2012-01-09 @ 07:25:40
URL: http://marcusolivia.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0