ÄNTLIGEN HEMMA

Usch och fy vilken hemsk hemresa detta varit, när klassen försökt ta sig hem från Skara! Först missade vi bussen så vi fick vänta en hel timma på hållplatsen (som självklart inte ens hade en bänk eller ett bås) och det medförde att vi fick as bråttom till tåget och var nära att missa det vilket skulle betytt att vi skulle vart tvugna att komma hem en timma senare + köpa nya biljetter, dock körde busschauffören som en galning och mariginalen var typ två minuter.

Hela dagen har hittills varit botten. Det regnade när vi vaknade och stället där man åt frukost låg en bit bort, kanske en kvarts promenad bort. Och det var inte roligt att gå nyvaken i regnet och sen upptäcka att frukosten är bajs :( Maten där har inte varit något att skryta om, det enda som var bättre än bamba var att man fick kaffe.. Jag berättar mer senare och lägger upp bilderna från gårdagen, då vi var i parken. Jag ska bara äta lunch och chilla lite och rensa alla 567 bilderna, sen kommer det!

Sålänge får ni ett smakprov här, från när vi åkte hem:


När vi satt och väntade på bussen. Även fast allt var skit verkade Carro ganska okej-glad ändå. Säg mig, hur lyckades du?


Jag drack cola för att få tiden att gå.


Jag på tåget hem, där var man inte sur längre för vi hann ju med tåget och var på väg hem och det var inte kallt o.s.v Hahaha. Och nej, jag hade inte borstat håret eller fixat min toffs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0