35 frågor och svar om mig

Vad man gör när vännerna bredvid myser och tittar på film..

1. Tre namn jag lyssnar till: Amanda, Korven, Mandis.
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Min navel, hahaha!
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Kommer faktiskt inte på något.. Jag är perfekt!
4. Detta är jag rädd för: Att något "ont" ska hända mig.. Typ bli rånad, våldtagen, mördad, misshandlad osv.. Ja, ni fattar. Men vem är inte rädd för det?
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Alla världens pengar, massa nya grejer och att slippa bli hungrig när det är omöjligt att få tag på mat. Typ när det är tre lektioner kvar till bamba.. *Suck*
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Gå naken till skolan och andra sånna där helt sjuka grejer man bara inte gör.. Leva utan internet, mobiltelefon (som går att använda självklart) och el i typ en vecka. Jag skulle dö. Och inte få träffa min pojkvän. Usch, vilken mardröm!
7. Detta tycker jag om att göra: Göra av med (andras) pengar, shoppa och köpa grejer och äta!!! Helst äta ute :D Och helst goa grejer. Och umgås med folk och göra det jag gillar. Jag älskar att träna också.
8. Detta vill jag göra just nu: Pussa min pojkvän som ligger bredvid mig i sängen, men pallar inte. Och läsa gulliga mail från alla bloggläsare som älskar mig och min blogg, dock har jag inga sånna mail så det går inte :( Annars skulle jag säkert suttit och gjort det istället för den här grejen.. Och shoppa är alltid roooligt :D
9. Bästa känslan: Lycka över något, måste det nog vara.. Eller att vara stolt över något man har gjort bra, det är också jävla najs! Dock inte en känsla jag ofta känner av.
10. Värsta känslan: Att känna sig o-omtyckt, hatad, ovärd, oaccepterad o.s.v..
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Omtänksam, generös och självklart snäll! Inte bara mot mig då, utan min familj och mina (och hans) kompisar också.
12. Är jag kär just nu? Ja
13. Jag vill gifta mig: Absolut! Det ska jag göra. Later on in life.
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Se världen, resa till många intressanta och underbara platser. Träffa folk, uppleva saker. Påverka människors sätt att se på saker och ting, göra dom glada. Och typ hoppa fallskärm? ;) Hahaha
15. Min käraste ägodel: Min morsa! Det är hon som betalar för mig och jag bara ääääger henne :D
16. Något jag vill ha i present: Usch, mycket.. Men antgligen får jag säga en otrolig summa pengar, för då kan jag ju köpa alla dom där grejerna jag vill ha i present ;)
17. Detta har jag på mig just nu: Army jeans från Lindex och lavendel färgat linne från Rachel Zoe-kollektionen på Lindex, hahaha. Liiindex oufit!
18. Favoritkläder: Pass.
19. Favoritdjur: Katt, är uppvuxen med vår katt och har aldrig haft något annat djur så jag vet inte riktigt hur det är..
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Dunkadunka! Haha, techno.. Nä. Men jag gillar disco, det NRJ spelar är typ det jag lyssnar på..
21. Favoritlåt just nu: Min helt egna skapade sommarplåga, den här äger och jag hittade den helt själv! Vet ingen annan som lyssnar på den, om jag inte visat den :P


22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Kan inte påstå att något är direkt roligt, men mindre tråkigt är dom praktiska lektionerna i hemkunskap. Jag gillar att laga mat och det är ju inte så mycket plugga då, haha. Tråkigaste är typ geometri, religion, historia, spanska..
23. Stjärntecken: Skorpion.
24. En bok jag älskar: Läser inte så värst mycket böcker, bara när vi blir tvingade av vår lärare.. Det här påminner mig om att jag måste ta med mig en bok till stranden på Mallis nästa vecka.. Hmm..
25. En film jag älskar: Haha, "where's my car, dude?!" Nä, skoja bara. Tröttnat på den ganska rejält. Hmm.. Pass igen.
26. Tv-program jag gillar: Paradise hotel, Big Brother, Kungarna av tylösand, Ullared.. Okej, jag ska sluta vara så oseriös nu.
27. Favoritdoft: Vet inte. När mina parfymer tar slut köper jag alltid en ny och en dag med den nya så minns jag inte längre hur den gamla luktar/luktade..
28. Detta äter jag gärna: Fisk! Lax! MMMM..
29. Dricker helst: Vatten. Oj, vad nyttig jag verkar.
30. Favoritgodis: Mörk choklad, 80% är en höjdare. Älskar mjölkchoklad också. Alla lösgodis-sorter med choklad är typ favoriter.
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Haha, fail dröm. Världen runt på en halv livstid typ! Och ett extra stort stopp i alla storstäder där det är budgetfri shopping som gäller. Tokoy, New York, San Fransisco, London, Rom, Hollywood.. Stockholm, hehe, skoja bara..
32. Färg på mina ögon: Gröna
33. Min längd: 1,67
34. Jag tror på: Allt jag vet är sant. Oh, där fick jag till det.
35. Jag spelar: En Tetris omgång när jag inte har något liv. Eller liknande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0