Dag två med mina brudar under Gothia

Idag har vi varit och tittat på en match imorse när vissa Falköping-bor spelade. Om ni glömt bodde jag där under hela lågstadiet så jag känner ju typ vissa. Haha, japp, så är läääget. Sen åkte vi i alla fall och shoppade och käkade lunch på Pizza Hut! Bilder:


På väg in till stan


Mina och Sofias armband. Lika stilar? Släkt ju. Haha, nä men det med färger köpte hon till oss när hon var i Grekland. Det andra, helgonarbandet, har ju allaa..



När vi "tittade" på match. Inte speciellt roligt. Jag och Fia lyssnade på musik och skämde bort våra ben med lite solsken sålänge. Och taggade att åka och shoppa. Just det, förresten. Det var ju bara jag.


På Pizza Hut var det glassbuffé till efterrätt - och jag åt faktiskt inte alls lika mycket som jag vet att ni tänker att jag gjorde! Hahaha. Det ni skådar på bilden är i alla fall min snygga topp VS Sofias. Vem är bäst på mjukglass?


"Amanda, gör nu en sexig min".. Öhmn.. Precis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0