Nu brummar Jacob där nere.. STRESS




Nu drar jag! Jacob kommer snart och hämtar mig och så ska vi vara med Niki och Carro innan det är nattidags. Får se vad vi hittar på, bara-chill kommer det bli i alla fall för jag har saknat dom sååå myyycket.

Ikväll är mitt hår lockligt flätor (gooosh, I love that!), samt oflytande kajal vilket inte alltid är likt mig, mitt nya halsband från Spanien (som kommer upp i soppinginlägg imorgon), Thomas Sabo armband, min nya biker jacka jag köpte igår, blus från Lise Sandahl och cykelbyxor med spets från Gina Tricot. Det är premiär för dom idag, kom jag på nu. Ett tag sen jag köpte dom, men ändå nya ;) Haha

Kommentarer
Postat av: Linnea

jag var också med...

2011-07-10 @ 23:40:59
URL: http://www.improveme.se/linnealouise
Postat av: Linnea

jag var också med...

2011-07-10 @ 23:41:16
URL: http://www.improveme.se/linnealouise

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0