Nattamat @Sibylla

Hejsan mitt i natta'. Vi kom precis hem.

Jag och Jacob hade det mysigt ikväll, tittade bara en film. Var inte hos honom länge för jag kom efter tio och skulle åka igen vid tolv. Det blev alltså typ en och en halv timma. Hann se en film. Sen åkte jag i alla fall in till stan och mötte Vivi och Sofia, så vi kunde åka hem tillsammans. Vi var alla tre bajshungriga och vagnen skulle inte komma förrän 25 minuter, så jag bjöd på Sibylla. Det var så äääckligt men kön på Burger King var för lång, i-landsproblem! :( Sen kom inte vagnen i alla fall, så jag ringde min curling-morsa som fick komma och hämta oss typ halv tre.. Stackars henne, haha.

Aldrig Sibylla igen. Det säger jag varje gång jag äter där. Usch fyyy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0