Lucky number Slevin

Nu ligger jag och Sofia och efter-gosar i hennes säng. Vi har precis tittat på en film som är döpt efter min rubrik. Hehe ;) Filmtips, checka den alla boys och brudar! Den var jättebra, helt mind-fuckad. Det gällde att hänga med för det som var helt ologisk fick efter någon annan scen en massa mening. Tänka till ordentligt för att fatta var kravet. Som tur var hade Sofia redan sett den en gång, annars skulle jag aldrig kunna se den.. Haha. Kolla inte på fodralet förresten, för det är inte den sorts pang-pang film det ser ut som. Fattar inte heller varför dom skulle välja ett så förbannat fult fodral..


Ja. Allt godis är mitt. Och nej. Jag lät inte Fia "smaka". Vem har inte ätit poilly liksom? Problem?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

slutat bloggaaaa???

2011-08-14 @ 11:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0