I love make up

Nu ska jag sticka till bebe och låta tiden gå. Kajsa är där också.

Har förresten sminkat mig sen typ klockan fem. Helvete vad jag kan droga smink vissa dagar, tycker det är kul. Ikväll har jag tjockt lager med flytade eyeliner och dubbla lörögonfransar, yes. Ni läste rätt. Dubbla. En för längden och en för alla fejkfransar typ, haha ;) Fett. Men vad fan - the bigger the better. Ska det va' ska det va'. More is less. Bigger is better (okej, den kom typ två gånger.. Erkänner, kom inte på fler).

Vad tycker ni då? Är du en sån som påstår att allt ska vara jättenaturligt all the tajm eller är det fine med massa svart runt ögonbollarna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0