Dag tre med mina brudar under Gothia

Idag åkte iväg tidigt (ur min synvinkel) för att kolla på ännu en match med ett lag från Falköping. Kan inte smälta hur alla som inte sett mig de senaste två åren (förutom på Facebook), bara sitter och STIRRAR ööögonen ur sig istället för att gå fram och hälsa. Varför är alla så fega? Haha, nu förstår man hur storbloggare känner sig. Eller typ alla andra som inte besökt sin hemstad sen dom flytta..

Sofia kom på världens bästa skämt förut också. Självklart tittade vi inte så mycket på fotbollen, istället letade vi fyrklöver i gräset. Här kommer Fias skämt (fick inte lägga ut det om jag inte kopierade ord för ord från hennes blogg eller länkade): "Två kompisar satt och letade efter fyrklöver. De hade suttit i ett par timmar när den ena tjejen sa; 'Kolla! Jag hittade en ENklöver!' - och håller upp en klöver med ett blad. 'Men', suckar den andra tjejen. 'så kan ju jag också göra' och så drar hon av tre blad så det bara är ett kvar."

Nu är vi i alla fall hemma igen och ska göra lunch. PANNCAKES. Bilder kommer, jag låååvar. Haha. Bilder på mat är bäst.

PS. Idag släpade jag inte med mig systemkameran, så det blir bara lite iPhone..


Hejhej vägledare typ.

Jag och SOFIA! Älskling, hihihi.

 


Fick en kommentar angående varför jag använder dessa fula glasögon, ska nog ta och svara på det också. Personen verkade vilja ha ett svar men jag glömde.. Men kom på det nu igen, haha.


Man skulle heja på dom röda, sa Sanna. Hejaheja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0