Åker iväg till kossorna nu

Idag sticker jag till min kära hemstad, Falköping! Eller hemstad och hemstad.. Kan dra den korta historien en gång till, så ni hänger med: Föddes i Mölndal där jag gick alla dagis-år, flyttade till Falköping när jag var fem (skulle fylla sex) och började nollan och gick ända till första terminen i sexan (alltså hela grundskolan minus sista terminen), flyttade till Göteborg på lucia 2008 och efter jullovet gick jag sista terminen i sexan och började sen högstadiet och.. Ja, sen är det nu.

 

I alla fall. Åker idag och stanna till på måndag. Slaggar självklart hos min älskade syssling Sofia (hon som var hos mig under gothia veckan, remember?). Främst åker jag för det är cruising, vilket ni får veta mer vad det är då. Mamma, min bror och hans flickvän kommer imorgon över dagen också för vi ska vara i vårt hus. Där fick ni veta en sak till om mig, om ni inte visste det. Vi är hyresvärdar, sålde aldrig vårt hus när vi flyttde, haha ;)

 

Nu tycker jag ni ska läsa på lite mer. Så klicka här. Jag gjorde det lätt för er.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0