Girlsnight med Nea!

Idag har det inte varit mycket inlägg ser jag. Oj?

Kortfattat om dagen dååraaa: Varit i skolan 3,5 av 6 lektioner (HAHAHA), Linnea följde med mig hem, disco dansträning som gick okej-bra fast jag var sååå nervös, åkte och köpte mat efteråt med Linnea och nu sitter vi och tittar på tv. Och väntar på en kaka i uuungen! Mums filibabaaa..

Hon sover här för att det är friluftsdag imorgon. Inte kul med det, men typ ändå. Vi börjar klockan elva och det enda vi ska göra är att gå en tipspromenix (i skogen?!) och chilla i cafét. Därför vi var och köpte mat förut idag också.. Och det var väl allt om den här dagen ni "behöver" veta.


Det här är vad vi tittat på ikväll, samtidigt som vi stått i köket och bakaaat :D Och jag orkade inte ta kort på kakan *puuh, jobbigt* Hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0