Svar på frågor om hålet i örat..

Svar: Taaack, sikken komplimang :D Men jag tror inte du fattar hur nervös jag var.. Snacka om butterflyes i magen.

 

Vi tog hålen påi . Det kostade olika beroende på vilket smycke man ville ha. Tjejen i kassan sa att det egentligen inte var hålet man betalade för, utan smycket. Jag betalade 180 kronor för mitt, lägsta pris var 150 (dom smyckerna var i plast) men det fanns dyrare också. Sen köpte jag med lite rengöring, man vill ju gärna inte ha det infekterat.. Så det blev lite plus i kostnaden där :)

 

Jag valde en stjärna, och det gjorde några andra av tjejerna som jag tog hålet med också. Gulligt, det blev som en vänskapsgrej :D Varje gång jag sätter i ett örhänge ska jag tänka på alla mina fina kompisar *hihi*


(Det är det andra hålet..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0