SLEEP OVER MED MINA BRUUUDAR IDAG!

Imorgon har vi inga lektioner utan ska endast gå på en teater, så ikväll står det planerat: MYSIG MYSKVÄLL! Hahaha, okej, den var dålig.. I alla fall, det är jag, Linnea, Carro och Nikita som ska gosa idag. Vi ska ut och äta middag och sen åka och köpa godis.. Och så händer det väl inte så mycket mer? Det var det vi hade bestämt än så länge, haha. Tss ;)

Men jag ska ha med datorn och kameran så.. Det kommer säääkert komma något inlägg därifrån senare ikväll! Vi är supertaggade :D Nu måste jag börja samla ihop lite grejer.. *Hmm* Vad ska jag ha på mig imorgon?


Jag, Carro och Linnea. Hittade ingen bild på oss alla som Niki var med på också.. Fan vad fail! :( Det får vi fixa ikväll tjäjäääär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0