JAG HAR TAGIT HÅL I ÖRAT!

KOLLA VAD FAN JAG HAR GJORT FORFÄÄÄEN!!! Det här är faktiskt en riktigt stor grej för mig, för min mamma är sååå.. inte okej med sånt här. Fler hål i öronen än dom "vanliga" får man inte göra innan man är 18.. Eller något annat, för den delen. Men fifan vad jag ööövertalade henne och jag är så lycklig!!! Film på när jag tog hålet kommer senare också!!! :D


På g in till stan..


Alla girlsen blev bjudna på Nikis muffins hon bakat på hemkunskapen, haha! Från vänster: Martina, Caroline, Linnea och Nikita. Vi alla tog hål i öron(en), sjukt egentligen. Lite extra krydd till Linnea måste jag slänga in - hon tog fan TRE hål! Jag är superimponerad. Så nu har hon tre i ena örat och två i andra, modigt gjort av henne tycker jag.


Nikita, Linnea, Martina och jag. Här var nerverna kaoz, skiträdd var jag..


Inne på salongen. Jag står och tjuvkollar lite på när Martina tar hål.. Och så har vi söta Linnea och Nikita som pryder bilden bredvid :D


När vi var klara köpte jag lite sånna här grejer, rengöring. Det måste man ju ha liksom..


Okej, bilden blev väldigtväldigt skev så jag fick skära bort typ hela.. Haha, men där har ni i alla fall hålet.. LYCKLIG och sååå nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0