Äter jag för mycket kladdkakssmet? Nehe, menar ni?

Hahaha, jag har gjort det igen.. Men vad fan - det är sååå gott! Can't help it. Mycket godare än att äta en färdig kladdkaka tycker jag.. Sockerkick! Eller vad det heter.

I alla fall, så fort jag kom hem bytte jag om till mina nya pyjamasbyxor! :D Hehe, dom är megabekväma. Och dessutom ska dom påminna mig om att jag ska sova tiiidigt idag, för jag är ännu tröttare idag än jag var igår. För jag sov inte inatt heller, som jag sa att jag skulle göra *Suck* Det blir att börja med läxorna i tid! Och den tiden är nu.

Efter några timmar läxgörande som ligger framför mig, ska jag duscha. Får inte glömma det, haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0