Ute efter den PERFEKTA jeansskjortan.

Jag vill ha en ganska stilren utan en massa gojs på. Inte ens sådär sliten på armbågar o.s.v, utan helt i samma färg. Den ska vara tunn, alltså gärna fejk-jeanstyg eller vad det nu är? Jeansleggings-material om ni fattar.. Elastiskt och skönt. Det ska finnas (minst) en ficka på bröstet, eller en på vardera sida spelar inte så stor roll. Bara det finns en ficka. Och den ska också vara lång nog att kunna bäras till endast leggings.

Jag vill bära den helknäppt ända upp till halsen med ett stort, långt svart halsband och fina ringar. Och mina nya (nästan) oanvända skor med den lilla klacken. The it-shoes till våren. Och som sagt, leggingsen.

Jag vill hitta den i budgetprisklass, så som H&M eller Gina Tricot. Måste typ skaffa mig en sån här, men inte för vilket pris som helst - inget jag planerar att spara på resten av livet. 300 kronor räcker gott och väl, kommer tröttna allt för snabbt för att lägga förmögenheter på.

NU TILL DEN STORA FRÅGAN - VAD TYCKER/TROR NI?!?!?! :D

Från Gina Tricot. Älskar att det bara var en ficka, tycker det var riktigt snyggt! Dock fattar jag inte om den är knuten så eller om det är gjort för bildens skull? Riktigt fult i alla fall. Får kolla in den in real life, hoppas den ser bättre ut då. Den får absolut inte vara kortare där fram heller! *Bläää*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0