@PRAO-plats dagis. DAY 4


FIN VAAA?! Tack jag veeet :D Barnen hjälpte mig leta bruna pärlor för dom var nästan slut, hur gävulens gulligt av dom som helst, hahaha. Det här är min nallebjörn som jag snackade om igår också, om ni inte fatta det ;) Att jag typ skriver om f*cking pärlplattor.. Sick!


SNUTTIGULLEPUSSSÖTABAJSBEBISAR! Stina till vänster (1 år tror jag hon är bara, hon kan inte prata men är bra på att skrika och peka) och den andra vettefan, hon går inte på min avdelning. Jag bara satte Stina på "gungan" när den andra bruden satt där, hehe. Hon såg lite ensam ut säger vi.

Anledningen att jag aldrig laddat upp bilder på barnen förut är att jag inte får lägga ut bilder på dom på internet eller någon annanstans egentligen. Har massa bilder på söta fejjor, men vi har tystnadsplikt och en massa sånna saker. Föräldrarna måste godkänna och blablabla. Ni fattar? Tänkte bara att den här bilden ändå var ganska okej för båda kollar ju typ bort. Asså typ, haha.


Och så har vi dagens teckningar jag gjort :D Visst verkar det som måla är allt vi gör? Fast det är ju typ det också, hahahaha. Fail!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0