@PRAO-plats dagis. DAY 3


Idag målade vi läskiga monster med finpennorna. Det var bara dom "stora" barnen som fick använda "finpennorna", alltså tuschpennor, (men den reglen hölls inte precis) och teckningarna skulle sitta på dörren till och inne i toaletten. Dom här gjorde jag och dom döptes till "Mr. Sur-gubbe" (alla döpte sina monster). En flicka tyckte min gröna blev så fin så hon ville ha en egen fast lila, vilket jag gärna tog min tid och fixade till henne. Sen kladdade hon lite på den och gav bort den till den andra PRAO-eleven, Emma.. Hahaha!


Vi gjorde även pärlplattor och jag valde en fjäril som jag tyckte blev jääättefin! :D Så stolt - det är svårare än det verkar, sånna där grejer.. Imorgon ska jag göra klart min nallebjörn (började på den idag alltså) *Hihi* Massa med fun!


När jag kom hem var Busan så villig att posa med sin nya bästa kompis! Är dom inte söööta?! Där kan ni ju även se den färdiga fjärilen jag gjorde, om ni inte fatta att det var det dåäää.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0