Oj, jääävlar vad stressigt det blev på slutet..

Klockan är redan över tolv och imorgon ska jag upp superduper tidigt! Alltså tidigare än när jag ska till skolan, helt sick tidigt. Typ halv sex!!! På morgonen. 5:30?! Innan tidningsutdelare liksom (erkännande: har ingen aning om när dom går upp..)

Jag bara fick för mig att kolla på klockan förut och upptäckte att den var strax efter elva. Sen slog det mig: jag hade inte packat ett shit till Danmarks resan imorgon eller ens tänkt ut vad jag skulle ha med mig.. Jag hade inte gjort några tidsinställda inlägg åt er (mycket viktigt!) eller tvättat håret som jag så hemskt behövde. Men nu har jag gjort dom saker på den här timman och är stolt att jag hann göra det så snabbt :D *Hihi*
Tror inte ens jag glömt att packa något viktigt? Om fallet skulle vara så är det väl inte värsta dealen heller - bara att köpa där istället. Känner mig så klok.

Nu är det dags för sängen - sex timmars sömn ska jag allt hinna få innan morsan kommer skrika i mitt öra att jag måste upp. Har planerat att sova på resan imorgon också, det kommer bli yttligare cirka tre timmar. Naaajs. Och när jag lägger tanken på det är det faktiskt bra att jag inte får sova så mycket på natten, hur ska jag annars kunna somna om sen liksom? Smart Amanda! Vi låtsas att jag tänkt så hela tiden, haha :D

Mitt hår är fortfarande blött btw (daaah, har ju tvättat det). Inte så bra. Sadface :(


"Stresspackning" har jag döpt den här bilden till. Vackert.

Kommentarer
Postat av: wäwä

tidningsutdelare är typ klara vid 6-7 ;) jag hade inte ens lagt mig om jag var tidningsutdelare. förrän jag kom hem då

2011-02-16 @ 17:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0