Godnatt från mitt i natten. 01:36

Kom hem från Köpenhamn för ett antal timmar sen (närmare bestämt tre och en halv sådanna) och satte mig direkt vid datorn och mitt ääälskade internet. Drogat alla favoritbloggarna. Fick inte nog av den 4-timmars långa resan och det lagom sega iPhone-surfandet tydligen. Fyfasiken vad mycket tid man sitter framför datorn ändå.. Skuldkänslor? Vet ej.. Kom nu, i skrivande stund, på att jag inte ens tänkt på att kolla vad jag har missat på Facebook! Herreguuud.. Måste göras omedelbums!

Jag märkte i alla fall att mina kroppsdelar, sakta men säkert, kopplades bort och lite sådär lagom obehagligt somnade benen i förtid. Dags att borsta tänderna kände jag då också, när jag drog ett varv runt i käften med tungan. Mysigt! Dock var jag tvungen att krydda mig själv med det här inlägget först - faktiskt inte allt för ofta jag sitter uppe till klockan halv två på en onsdagkväll. (OKEJ - det är lill-lördag och dessutom sportlov, men det skulle ju låta lite coolt)

Just nu - ser jag trött ut? Och varför ska alltid mitt hår bli så mycket fulare på bild än IRL? DISS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0