SISTA SOMMARLOVSKVÄLLEN EEVEER 2011!

Nu sitter jag och Linnea i hennes säng. Vi hade riktigt mysigt på vid båtarna, snackade om sommarn och allt sånt. Vatten är ändå inte överskattat. Dock var folk ganska på att sova den här natten, så vi åkte hem tidigare än planerat. Och det blev kallt, mygg och sen kom världens största jävla RÅTTA!!! Okej, jag såg den inte själv men antar det för Filippa skrek ganska högt.. Då dissade vi, gick liksom INTE att sitta där med råttfamiljen.. Eeeh.

Glad att jag fick tillbringa sista sommarlovskvällen med alla er tjejer! Puuusssar på allas kinder. Kvällens bilder är era att avnjuta:


Haha, tjockiiis kinderna.

Mina fina tjejooor! Filippa är neger efter precis hemkommen efter två (tror jag?) soliga veckor i Grekland. Asså hon  är mer än dubbelt så brun irl. BRUN.


Kamerakåt och Kajsa.


Och sen blev det lite mörkare och vi fick myggsällskap. Självklart, som alltid, var jag den person som myggorna älskade mest. Vad kan man säga? Omtyckt av alla, jag har det perfektaste blodet.

Den här bilden är inte min, vet inte vem det är (Tildes antar jag för hon är den enda som inte joina?), tog den från Carros blogg i alla faaall. Kände att den var väldigt fin så fick trycka in den. Dagens gruppbild minus Tildä med ä. ÄLSKAR ER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0