KATTIS

Jag hade så helvetes långtråkigt hemma, så gick hem till min storebror (23 år) istället. Han har nämligen nyligen skaffat kissekatt och ska på semster till Amsterdam nu i månaderna och då ska jag agera kattvakt. Har aldrig träffat sötnosen förut och det kan ju vara ett plus om vi är lite kompisar när jag ska bo med henne ensam en helg.

Skussi, som gosebebisen heter, är huuur lekig som helst och väger mindre än ett hektogram. Inte vad jag är van vid eftersom vår katt är ett år äldre än mig (en miljard kattår blir det ungefär) och dör typ när som helst. Jävla sov-och-äta-bajsa-katt. Vi lekte i alla fall i någon timma och hon satt ju inte still alls, förutom när hon smög sig på offret. Helt sjuk. Vi kommer ha sååå roligt :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0