Arvika hamnsfest

Pallar inte berätta om vad vi gjorde på dagarna för det var inte så mycket mer än gamla Solsidan-avsnitt, därför får ni bara mina bilder från dom två kvällarna vi var i stan inne på Hamnfesten. Det duger gott. Hade så himla roligt och hoppas jag ska dit nästa år igen. Enjoy friends!

DAY1, 5 augusti



Kevin, Martina och Sanna


Veronica Maggio


Löken Fatte och Martina


Tinas boobie och paparazzi-Sanna


The Baseballs (gör riktigt grymma covers i raggarstil av t.ex. Lady Gaga, Katy Perry och Rihanna. Sök)


DAY2, 6 augusti


Sanna, Martina och Leone (erkänn riktigt fint namn?)


Och.. jag. Ehhh.


Taggade Tina och Carl i bakgrunda'


Sanna och Martina.


Jag och Karl


Carl! Hahaha, go.


Karl


Lille Timbaktu


Jag och Sannis


Jag, Sanna och Martiina


Sanna och en igelkott! Haha, bästa minnet.

Och jag och igelkotten! Snodde bilden från Sannas fb, därför den är liten..

 


And me again.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0