Vi går mot brunare tider.




När jag skutta in på Apoteket för att köpa min vanliga brun-utan-sol så faaannns den inte?! Blev förskräkt, men tog mig ganska snabbt samman och beslutade mig för att detta var ett bra tillfälle att testa Åhléns egna. Den har man ju hört mycket gott om. Väl inne där tog det många rundor runt bland hyllplanen för envisa-mig att inse fakta: den var slut.. Suuuck. Vilket flyt liksom. Lösningen på problem B var att istället prova på en av dessa många sprayvarianter. Har använt den 3 gånger nu tror jag? Vill ni ha recension kommer den här, annars kan ni sluta läsa här och hoppa till nästa stycke: Den verkar vilja börja ta slut? Hahaha. Inte valuta för pengarna alltså! (Jämfört med favvisen jag brukar använda) Annars var den okej, en aning mer fläckig, men det var typ bara första gången för jag var osäcker på hur pass mycket jag behövde spraya samt vänta med kläder o.sv. Andra gången gick bättre, övning ger färdighet. Dock tyckte jag inte att den tog tillräckligt på bena? Snålt.

Med mig fick jag även en speciellt för ansiktet. Undrar vad det är för skillnad egentligen? Hur kan krämen veta vilken kroppsdel den sitter på? Alltid undrat.. Slutar handkräm funka om jag lägger det på armbågen istället eller? Hehe, back to tha thing. Oooch en flaska kastanjevatten! Om det är någon som undrar vad detta kan vara för roligt svart bajs-vatten man kletar in på sig för att bli brun, kan ni ställa den frågan här, i min pågående frågestund! :D

B.U.S till kroppen från Nivea - ca 120 kronor, beroende på affär
B.U.S till ansiktet från Olive - ca 90 kronor, beroende på affär
Kastanjevatten - 90 kronor, denna från Kicks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0