Visst blir ni sugna att köpa en låda nu?





Sånna här goa grejer kan man köpa av mig (eller någon annan i min klass för den delen). Det är så sjuuukt gott, ni anar inte! Vi säljer till vår klassresa, haha.. Men de här lådorna är bland det godaste jag ätit, vilket reklaminlägg detta blev.. I alla fall, är jätte kritisk mot allt färdigbakat som säljs, "hembakt is tha shit" lixåm. Fast jag har ångrat mig totalt. Negerbollarna är bland de bääästa jag smakat. Och tro mig, jag har käkat MÅNGA negerbollar i mina dar'! Förutom dem kan man välja mellan "mormors dubbla chokladflarn" som ni ser på bilderna, "kajsas kafékakor" som är de enda jag inte smakat på, "lillebrors bästa" och det är choklad- samt fruktkolor i olika smaker (bäääästaaaa ever!!!) och "blåkulla blandning". Perfa nu till påsken ju! ;) Det är också kolor, samma som i lillbrorsans burk tror jag..?

En låda kostar 50 kronor och måste bara tillägga där att det är mer i en än vad man tror :) Kööööp kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0