Lyxfrukost






Lyxfrukost kanske var helt fel rubrik att välja när man sen kollar ner på första bilden och ser min gröt-ö som ser en aning.. Avstötande ut. Hahaha. Men det fick bli den rubriken i alla fall för när jag vaknade imorse var min första tanke "nu ska jag göra en lång, stor, besvärlig frukost. Ljuvligt!" Och stor minst sagt, tre fjärdedelars gröt är borta samt halva smoothie:n, min mage hälsar aaaj määtt..

Tänk att när jag var liten åt jag inte ens frukost, det var varken gott eller inskrivet i mitt morgonschema (jag hann inte). Men nu är det dagens favvis. Förstår mig inte på folk som säger att de inte gillar fruksot?! Förklara för mig, snälla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0