Kärlekshandboken








Idag lämnade vi in våra svenska arbeten som vi hållt på med typ sen jullovet, tretusen månader ungefär. Ändå blev ingen text bra och "designen" på min är ju skit. Så onöjd, ändå lägger jag ut det här på bloggen? Hehe, dubbelmoral på mig. Dock sätter hon väl inte betyg på hur snygg den är och vilka bilder jag har, men sånt spelar ju ändå roll för helhetsintrycket.. Som när man går på anställningsinterjuv ni vet - det gäller att ha duschat och klätt sig proffsigt! Hahaha, i alla fall jag gjorde typ allt i sista minuten.. Och allt skulle vara skrivet för hand, jobbjobbjobbjobbigt. Har fått skrivblåsor på mitt högra ringfinger, skönt med helg nu för jag kan inte använda den handen längre! Hahaha. Gör sååå ont när jag skriver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0