Chacha! Hur är läääget, yaooo?

Ni har inte lämnat mig va, mina trogna stalkers?

Vet att jag lyst med min frånvaro här nu, i nåra dagar.. Men detta väääder! Det får än inte att vilja sitta inne framför skärmen långa stunder. Istället har jag (i början av lovet, vilket alltså är denna vecka) legat hemma sjuk. Hahaha! Så jäkla sorligt så det finns inte. Hade feber typ två dagar och en fruktansvärd förkyldning med snor och hosta. Men sen sket jag i det och har spenderat underbara dagar på vår alla lika mycket älskade ö: lilla Brännö! Det är sommerfeelings på hög nivå. Där kommer man spendera sin framtid rejält till sommarn.. Längtar. Mer detaljerat än så orkar jag inte babbla om.. Let's go on the past and look bright on the future. Hehe. Skulle det låtit bättre med "with the past" där..? MVG-barn i engelska någon, har jag sånna läsare..?

UPDATE: Ojojoj, glömde!!! "Glad påsk"-frasen skulle väl passa bra in här som en liten avrundning på mitt betydelsefulla inlägg? Japp! Så happy easter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0