Är bilden utanför inlägget?

Om min goa bild på gröten är för stor för att platsa i inlägget, alltså går utanför den vita "ramen", så ska ni inte oroa er. Om ni inte fattar vad jag snackar om, om ni asså inte har något problem med detta, kan ni sluta läsa här. Återgår till er andra: Det är inte era datorer, webbläsare eller något sånt som fuckat upp sig. Jag har gjort "bloggen" bredare, så jag ska kunna ha större bilder. Sånna där inställningar är alltid lite efter, men om ett tag ska ni se att bilden inte ändrat storlek men ändå får plats i min inläggs-ram, och inte strosar iväg i min bloggs mystiska, svarta, rymd-bakgrund..

Jepp! Allt för denna gång /hälsningar IT Manda

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du typ säga till nästa gång du har bloggpaus, för de e så jobbigt att gå in flera gånger och se samma inlägg, hehe...XD du har en jättebra blogg btw ;)

2011-04-06 @ 14:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0