2hand





Här ska ni få kika på ett litet köp jag gjort. Drar hela historien: av någon anledning fick jag för mig att kolla in en secondhand butik. Tror det mest var för att jag och mamma skänkt typ alla kläder vi gör oss av med, dit. Folk säger ju typ att man kan hitta saker och göra roliga köp och fynd, men tror inte riktigt det var min grej.. Kanske om man får för sig att man måste ha något lite mer udda.. Men tänkte att något måste jag väl ta med mig hem, om jag då ändå gjort mig besväret att tvinga iväg min feta röv dit. Så det fick bli dessa som jag (faktiskt redan) har satt klorna (och rivjärnet) i och ska göra till årets slitna. För, ja, de behövs ju i basgarderoben. Tänkte att eftersom jag aldrig förr (med mening bör tilläggas) gjort sönder mina kläder, så det ska se snyggt ut, inte gjorde speciellt mycket om det skulle råka bli flopp. Alltså att jag var tvungen att slänga dom för det skulle vara för pinsamt att vistas i de.. Fynd nomatter what liksom!

Second Hand (Emmaus) - 60 kronor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0