Willow Smith - Whip my hair

Nu blir det lite kändis "skvaller", av någon anledning.. Inte sånt här jag brukar skriva om meeen.. Ah.

Will Smiths 9-åriga dotter har släppt en låt. Läs 9 år! Där var det slut med skvaller, nu kommer lite åsikter.
Jag tror inte jag skulle låta mina barn göra det? Men det är ju en annorlunda tid nu för tiden, när jag var nio år hade jag ju bilddagboken och sånna saker. Men han visar ju upp sina ungar (hans son, som är 12 år är skådespelaren i karatekid) på röda mattan. Är det bra att växa upp på det sättet? Kanske, jag har ju inte gjort det. Och jag kanske inte ska jämföra med bilddagboken heller. Haha



Angående låten då. Hon låter inte som 9 år? Hahaha, jag är verkligen helt fast vid att hon inte ens är tvåsiffrigt gammal och har släppt en låt! Och den är cool. Hon verkar ha personlighet, det är stort ändå. Vilken attityd ungen har..

Jag hittade hela den här grejen på Aftonbladet, kolla klippet HÄR också. Så får ni lite mer info ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0