Uggs? Hur är det med det där egentligen?

Jag kan inte bestämma mig om det är värt att köpa Uggs i år igen, eller om det bara är fjortis? Fejk är ju i alla fall fjortis, tycker jag då..
Det känns ganska oparktiskt med innetofflor utomhus, dessutom, då man inte kan ha dom när det regnar. Vilket det gör varenda dag här i Göteborg på vintern. Okej, där överdrev jag lite, sex dagar i veckan regnar det och den sista dagen är det bara blött ute ;) Men å andra sidan är dom ju så himla mysiga och bekväma så det är skrämmande gosigt! Hahaha.


Dom här är dom jag vill ha, svarta ska det vara. Så jäääkla snygga. Kostar 2500 kronor att köpa HÄR.

Någon av er som ska ha Uggs i år?

Kommentarer
Postat av: nea

jag skaaaaaaaaaaaa xd

2010-10-24 @ 13:08:22
URL: http://nealouise.blogg.se/
Postat av: din tinisssss :D

jag har redan,. völdigt trasiga/smutsiga nu men .. ja vill egentligen ha ett par till,. de e dän mysigaste skon i vörlden!



men den suger i göteborg, som du säger!

pus

2010-10-24 @ 14:47:41
Postat av: TILDE

värt :D

2010-10-25 @ 18:32:54
URL: http://tildeevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0