Tittar på folk som piercar naveln på youtube

Ligger i soffan och nördar fula youtube klipp på när folk piercar naveln och tungan.. Haha, så äääckligt! :D Vågar inte ens lägga ut filmerna/länka video'arna. Det ser inte fräscht ut liksom. Förresten, video'arna? videosarna? Haha, vad fan heter det?
Sen undrar jag hur personerna som filmar, vågar filma? Nästan ännu äckligare! Jag vill jättegärna ha navelpiercing, men skulle inte precis titta fascinerat på när dom sticker en nål i magen på mig.. Fast man kanske vill ha film på det i alla fall? *Hmm*, har inte tänkt på det..


Kanske inte snyggaste magen, men jag ska inte kritisera.. Min skulle säkert inte se bättre ut? Men det var smycket jag ville visa egentligen. Det var ju naaajs! ;) Jag gillar när det hänger ner något litet, det är lite extra tjejigt (för killar kan inte ha en navelpiercing?!).. Men bara en pärla är också skitsnyggt!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag rekommenderar starkt! Har själv navelpiercing, nålen gör inte speciellt ont det är typ bara när dom sätter in smycket som det svider men det går över efter någon vecka. Och jag tror inte man behöver oroa sig över att det skulle bli något fult ärr om man skulle vilja ta ut den, två av mina kompisar har haft och det syns inte ens. :)



Kram Hanna



2010-11-15 @ 23:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0