Plugg-söndag var det.. :(

När jag följt min uuunderbara pojkvän till bussen förut, satte jag på kungarna av tylösand :D Hade för mig att det var längesen och jag trodde jag hade missat minst två avsnitt.. Men som tur var, var det bara ett avsnitt jag inte sett ;) *Puuuh* Hahaha.

Nu är det dags att sätta igång med pluggandet! *Suck* Inte kul ju.. Jag har tänt några doftljus morsan köpte idag, för att få lite mysig höststämning. Hahaha. Självklart gjorde jag och Jacob inga läxor förut när han var här, även fast det var lite planerat.. Men vi var nästan på väg!
Skit sak samma, dags att läsa dom där sidorna. Även fast jag vet att det kommer sluta med internet-shopping.



Mysigt jag har det.. Hahaha, det luktar vanilj i mitt rum, hahaha :D Det var inte ens kul.. Är det värt att hämta godiset?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0