Mår illa idag.

Godmorgon alla tjockisar som åt typ ett kilo godis igår :)

Usch, vad jag inte är sugen på att äta idag.. Jag åt godis inprincip hela dagen igår, haha! Bläää. Mår så illa av sockerchocken :( Kommer aldrig vara sugen på godis igen i hela mitt liv, aaaldrig godis igen. Varför åt jag frukost förut, förresten? Bara för att vara trevlig och sitta där med resten av familjen och samtala.
Socker är verkligen beroendeframkallade, en bit och sen är man fast. Även om jag inte vill ha mer.. Stoppade i mig typ en månads intag.. ÅH, IDIOT är jag :(

Tur att det är träning idag! Love att få röra på mig lite. Sen ska jag inte åka någon spårvagn idag, hur mycket det än kommer regna är det promenad som gäller. Eller, det säger jag just nu i alla fall, hahaha.. Vet att jag inte kommer göra det, men det känns bra att säga ;)

Såhär mycket åt jag igår, om inte mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0