Konfirmandläger

Haha, det lät mobbat.. Asså, det heter ju konfa? ;)

Nu är jag i alla fall precis klar med min packning!
Imorgon (klockan åtta på morgonen!!!) ska vi träffas utanför kyrkan någonstans och sen bär det av till Skara.. Någon gård ska vi till typ? Aja, det blir säääkert skitbra, även fast det är ödemark ska man ha bra inställning! Vi har redan bestämt att vi ska ha kul, sååå :D Ha-ha. Dom sista grejerna ska ner imorgon också.. Som typ mobilladdaren, kudden, yttligare en jacka osv.. Men jag är ganska nöjd med grejerna jag valde att ta med, det brukar bli så att jag tar med en massa saker i onödan men det här blev ganska kompackt ändå :D Bra Amanda, du äger!





Och detta var självklart inte allt, gummistövlar t.ex.. Höhö.
Men jag tog med mig vissa riktigt udda saker ändå.. Massageolja och kortlekar? Haha, aja! Dom kommer komma till stor användning ;) Och självklart ska datorn med också! Skulle inte kunna leva utan den i fem dagar.. Morsan och jag fixade med comviq-surf grejen förut också, så det ska gå bra hoppas vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0