Hade en bloggfri dag igår p.g.a my Bday ;)

Godmorgon! Anledningen till att jag vaknar såhär sent idag är först och främst för att jag är trött.. Hehe. Men så skolkar jag från skolan också :) Berättar mer om det i ett annat inlägg som kommer senare..

Vad hände mer igår som ni missat då? Jo just det, jag fick en blåtira och svullet öga.. Så j*vla onödigt så det är inte sant, åååh. Blir skit sur så fort jag ser den i spegeln, även om den inte är av det värsta laget. Visar upp den i ett annat inlägg sen också..

Nu måste jag äta upp min havregrynsgröt snabbt och sen duscha. Min pojkvän, Kajsa och jag troor Patten (Patrik) är på väg hit? Dom kanske släpar med sig ännu mer folk.. Fast ne. Kajsa ringde typ och väckte mig förut. Men det är väl tur det, annars hade jag fortfarande legat kvar i sängen och slappat.


Koppen fick jag igår i present av min brors flickvän! Fin va? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0