Diss på kylan för jag kan inte gå barbent hem..

Gillar inte att jag måste dra på mig jeansen efter träningen bara för att kunna gå hem! Nu när det är höst och kyla ute kan jag längre inte gå hem i hotpans. Vet ni hur störande jobbigt det är att behöva sätta på sig skinnyjeans när man har svettigt klibbiga ben? Hehe..
Nä, men jag gillar det inte. Det är dags att komma ihåg att jag måste byta om hemma och gå till dansen i mysbrallor. *Suck* Jobbigt, sånt kommer inte jag ihåg. Och förresten har jag träningsvärk i röven.


Adíos! Nu ska jag snabbt hoppa in i duschen och sen åka iväg till min pojkvän. Ha en fin kväll allihopa.

(Och om ni klagar på mina bilder blir jag sur. Camen tar kort efter 3 sekunder.. Det går snabbt, det är svårt att hinna gå ner på så kort tid..)

Kommentarer
Postat av: natali

shit vad vig du e! :O

och ork på den som klagar :P <3

2010-10-22 @ 20:18:24
URL: http://tuffareinteluffare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0