I min säng

Godmorgon. Nu vaknade jag. Det är tredje dagen i rad jag är hemma från skolan idag, och jag känner att jag ligger efter. Det är ingen som vill berätta för mig vad dom har gjort på lektionerna eller om vi har fått några läxor? :( Så dagens planer är att plugga, även fast jag inte vet riktigt vad jag ska göra? Hahaha

Jag ligger fortfarande kvar i sängen och skriver, för det var så jävla kallt överallt utanför mitt täcke. Alla vet hur det är? Det är typ det som är det absolut bästa med att ha en bärbar skoldator:
1. Den är bärbar, så jag kan ligga i sängen med den (hehe, tolka mig rätt där nu ;)). Jag kommer ihåg när jag hade en stationär, eller den har jag ju fortfarande kvar men använder den inte.. I alla fall, det var så himla jobbigt att alltid behöva sitta i den där jäkla stolen vid skrivbordet och inte kunna titta på tv och sånna saker samtidigt.
2. Eftersom det är skolans dator, får den ligga på golvet bredvid min säng för mamma. Hon bryr sig inte, men när jag lägger min egna bärbara dator (macbook pro) på golvet blir hon lite sur och vill att jag ska lägg tillbaka den "på sin plats"
Superduper är det med skoldatorer alltså! Alla borde ha en. Har ni inte det, så är det absolut värt att åka till typ kommunen och klaga, jag vet inte riktigt vart det är man ska åka men vi säger kommunen..? Det får ni ta reda på själva.


Haha, jag ser ut som Rudolf med röda mulen på den andra bilden! Mycket charmigt ;)

Kommentarer
Postat av: ALBA<3

Du måste krya på dej nu!

Och du måste läsa min bogg ;) <3

2010-11-26 @ 12:07:29
URL: http://dansprinsessaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0