Tittar på berlocker och annat shit.

Jag ska ju som sagt bli en smyckesdesigner nu ;) Så ikväll har jag suttit och tittat igenom lite olika hemsidor och deras sortiment, ifall det finns något som var extra fint som jag skulle beställa hem. Men jag vet inte hur det blir med det, jag är mer en sån person som tittar på grejerna på nätet och köper det irl, efter att jag fått klämma, känna och studera.. Fastnade i alla fall för lillaparlan.se. Dom hade jättesöta grejer som verkligen gick i min stil, gillade speciellt alla kronor (som ni kan se..)


Kommentarer
Postat av: Mimmmmí

kul att du ska bli smyckesdesginer! Shit vad roligt=D



för vilket företag? =)

2010-11-25 @ 01:06:05
URL: http://larsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0