Subbade kvällsplaner.

Färdigfixad och redo att åka till dansen, idag igen. Jag har sminkat mig och hållt på i typ en timma, för jag trodde att jag skulle åka till min pojkvän direkt efter. Ville vara lite fin.. Men icke sa nicke, kan skulle ha roligt med mina kompisar idag istället. Jahopp. Så jag får stanna hemma med all min jävla brunblekkräm och ha fredagsmys istället. Jag är ju faktiskt sjuk.. Går det någon bra långfilm på tv ikväll eller?



Puss på dig bloggen! Du är bäst, du sviker i alla fall inte och finns alltid där när jag har tråkigt eller blivit dumpad..

Kommentarer
Postat av: Sofia

Så sjukt fin är du baby!

Vet att jag har sagt det här typ 9347012 gånger på det senaste, men... JAG SAKNAR DIG SÅ JÄÄÄVLA BAD!

Love you darling ♥♥♥

2010-11-26 @ 23:32:47
Postat av: martina

finaste älskling :)

2010-11-27 @ 13:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0