Ska ut i kylan och snön.. :(

Nu ska jag till dansen. Det är torsdag och det betyder långdag där borta..
Egentligen vill jag inte gå dit, men jag måste. På söndag nästa vecka är uppvisningen, så det är bara dagens lektion + nästa torsdag och sen på söndag smäller det. Då avslutningen, så jag kan inte missa den här träningen även fast jag bara ska titta. Inte ens dansa.
Jag vet inte vad det är för kläder vi ska ha på oss, om lärarna hade tänkt ändra något och idag ska vi dessutom göra intro och avslutning på danserna, så jag kan inte vara borta.. Om det skulle varit vilken dag som helst mitt i terminen skulle jag aldrig gått ut i den här snön bara för att titta på när dom andra dansar.. Brr, jag vill inte lämna våra varma filtar här hemma :(


Blött hår. Kanske inte det smartaste att duscha innan jag ska ut, det kommer typ frysa till is.. Men jag kan inte komma dit med alla mina baciller och bakterier. Då kommer alla andra där också bli sjuka, hahaha. Det vill vi ju inte ;)


Sådär. Typ allt jag äger är på - nu kan jag inte frysa! Hejdååå, hemma kanske.. halv nio? :)

Kommentarer
Postat av: tinis

hahaha, naawwii !



Kanske ska på uppvisningen och kolla på min syrra.. det är säkert jääätte långtid emellan ni dansar.. Meeen ändå :)



är det nån mer som ska dit ?

2010-11-25 @ 17:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0