Några bilder från kvällen, Tilde överraskningsfest ;)

Hahaha, Tilde fattade verkligen ingenting.. Hur lyckas du vara så dum, egentligen? Nej, jag skoja bara! :(


Födelsedagsbarnet Tilde med sin Björn.


Niki, jag och Kajsa. Och två stolar. Dom två var helt gaaalna hela kvällen! Asså Niki och Kajsa, inte stolarna..


It's all about me ;)


Close one on Aggebooi.


Crazy Kajsa i farten.

Men jao. Alltså, måste bara säga det här.. Bilderna är inte speciellt bra för det är inte jag som har tagit dom (förutom den första). Förlåååt, det där lät väldigt taskigt mot dom som tog bilderna, men fortsätt läsa: är man inte van vid min kamera så är den ganska svår med inställningar och sånt.. Inte för att den är speciellt bra när man allt det där, kameran suger i alla fall. Men ni fattar?

Kommentarer
Postat av: Tilde

HAHHA, jag måste vara jävligt dum som gick på allt ;O

HAHA

2010-11-28 @ 09:04:12
URL: http://tildeevelina.blogg.se/
Postat av: kajsa

det var skit kul igår!

2010-11-28 @ 10:13:15
Postat av: sofiiiie

hej, allt bra? ^^

2010-11-28 @ 19:01:57
URL: http://sophielarssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0