Mina fingrar är röda

Det här skriver jag bara för att värma upp mina stackars fingrar. Klassen har stått ute och frusit i fem minuter nu, dumma lärare som alltid ska vara sen.. :( Asså, vår skola ligger ju självklart inomhus men just den här lektionen har vi i en annan byggnad än "huvudbyggnaden", så då får man gå utomhus ;) Hahaha, okej, vet inte ens om ni fatta men what ever.

Nu börjar vi. Behöver jag säga att teknik suger? På det sättet är det väl bra att vår lärare kom sent = kortare lektion.



Hahaha, mobbbilder.

UPPDATE: Jag fick tillbaka mitt OFÖRBEREDDA prov nu, fick VG! Och jag suuuger, han är så himla stäng, jag är så stolt :D Bra jag är! 16,5/22. Jao mannen, Amanda got the flyt och grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0