Mer bilder från igår! Vi hade så sköööj (måste jag klämma in)

Nu är jag och mamma hemma från farmor. Vi stannade bara i ungefär en timme, sen åkte vi och köpte en julgran. Jag trodde verkligen inte det skulle bli någon i år, för vi har ingen plats för en då mormor bor här över julen också.. :( Men det fick bli en liten som ska stå på balkongen, som tur är har vi utomhusbelysning. *Puuh* Julen är räddad! Efter vi köpt gran åkte vi till pappas grav och sa hej och hejdå. Jag målade även ett fult, snett hjärta i snön.. Men vad fan, det är tanken som räknas. Och jag vet att pappa inte skulle kalla mitt hjärta fult :) Det har alltså blivit lite ärenden idag, senare ska jag åka till Jacob.

Men nu kommer några bilder från igår och tjejernas bloggmiddag! :D



På g till spårvagnen var Nikita typ livrädd (?) att hon skulle ramla.. Hehe, så gulligt! Men det gick bra ;)


Jag och Seraphiner

Duktiga tjejer kan handla själva. Vår grupp lagade som sagt huvudrätten :)

Jag och Serra fixade en skitsnygg dukning när vi kom hem till Nikita! :D

Lite före-riktiga-middagen-tilltugg fanns också tillgängligt. Tror jag åt upp alla pepparkakor själv.. Pinsamt

Elin och Elin charmade skiten ur oss andra när dom kom. Sött!

Och Tilde och Elin hade matchat varandra, haha. Såg så roligt ut när dom stod där i köket bredvid varandra och hade varsin strumpa.. Så busigt ;)

Kommentarer
Postat av: elin

hahaha den bilden på elin och meeeej, hade varit i vanliga fall hade jg tvingat dej att ta bort den meeeen bara föra tt det är du så får du ha kvar den! ;) haha

2010-12-23 @ 12:10:45
URL: http://elinpk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0