1 - Kenza bag

Nu är julafton bara 24 dagar bort och ända fram till dess, från och med idag, kommer jag lägga upp min lilla önskelista här på bloggen. Det finns ju så himla mycket grejer man vill ha och nu i juletider är det ju perfekt att visa upp dom. Hoppas ni kommer gilla det, bli inspirerade och kan köpa mig något fint. Hehe ;)


Först ut är den snygga Kenza bag. Jag gillar alla färger (rosa, vit och svart) men den svarta, som resten av mina kläders färg, är min favorit. För ca 400 kronor blir den här din, eller min.. Hahaha :D Finns på b.la. bubbleroom.se.

Kommentarer
Postat av: carro

Man kunde inte kommentera i inlägget under, "Dagens Jullåt" så jag får kommentera här istället :D

- Jäääävlar vilket typ vuxen språk värsta många komplicerade ord och meningsbygnader! Det var Preciiis så att jag fatta , fast sen kanske jag är lite trög också! Asså jag menade inget taskigt at all!!! Bara att det var ballll

2010-12-01 @ 17:23:53
URL: http://barachilla.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej! Vet inte om du känner igen mig men går i din pardisco dans.. du dansar med Wilma va?

Jättefiin blogg verkligen!! :) ♥

2010-12-01 @ 18:07:49
URL: http://lskardejj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0